30 Kasım 2015 Pazartesi

LAPİTAK AYAK KOKUSU ÖNLEYİCİ KREM | AYAK DEODORANTI

Merhaba

Bugün sizlere Lapitak markasının yeni ürünlerinden olan ayak kokusu önleyici krem ve deodorantını tanıtmak istiyorum. Lapitak el ve ayak bakımı konusunda en çok güvendiğim markalar arasında, bu iki ürününü de çok beğendim. Gelelim yorumlarıma :)

Ayaklarımız bütün gün kapalı ayakkabılar içinde, özellikle de uzun saatler çalışanlar için ayak kokusu kaçınılmaz oluyor
Bazen de terlemeden dolayı ayak kokusu meydana geliyor
Bunlar en az indirmenin ve önlemenin bir çok yolu var
Benim önerim ise pratik ve etkili olan Lapitak ürünleri
Çünkü sabahları hazırlanırken yada gün içinde kullanmak için kullanımı kolay ürünler tercih ediyoruz
Bu ürünlerde bu anlamda çok başarılı


İlk önce ayak deodorantından bahsetmek istiyorum
Klasik deodorant ambalajında spreyli bir forma sahip
Ayak hijyenin sağlanmasında ve kötü kokunun önlenmesinde yardımcıdır
Ayaklara hoş bir koku ve ferahlık verir
Temiz ve kuru ayaklara 15 cm uzaktan sıkarak uygulamak gerekiyor
Ayakkabı içine ve çoraplarınızda da kullanabilirsiniz
Spreyin kokusu gerçekten çok koş çiçeksi
Olumsuz bir sorun yaşamadım
Hem direk ayaklarıma hemde gün içinde ayakkabı ve çoraplarıma da kullandım
Uzun çalışma günlerinde ve sıcak havalarda oluşan ayak kokusunu önlediğini düşünüyorum
Bu ayak deodorantını çok sevdim :)
Ayak kokusu önleyici kremi ise hem kokuyu önlüyor hemde ayakları yumuşacık yapıyor
Kremin kokusu da çok güzel
Allantoin içeriyor
Ayaklarıma verdiği nem uzun süre kalıyor
Yağlı ve yapışkan bir doku bırakmıyor
Sabahları bu kremi kullanıyorum gün içinde de spreyle kötü kokuları önlemiş oluyorum
Bende çok işe yarayan ürünler oldu
Her iki üründe gün içinde kullanıma uygun 
Kremi çalışırken kullanamazsanız sprey işinizi kolaylaştıracaktır
Daza fazla fayda için ürünlerin birlikte kullanılmasını öneriyorum
Lapitak ürünlerini Gratis, Watsons, Rossman mağazalarında bulabilirsiniz

Daha fazla bilgi için;


Online satın alma için;















1 yorum:

  1. özellikle deodorantı çok beğeniyorum bütün yaz kullandım ikinciye geçtim hatta...

    YanıtlaSil