21 Ekim 2015 Çarşamba

AVON ULTRA COLOR 3D DOLGUNLAŞTIRICI RUJ SERİSİ

Merhaba

#rengini_bul Blogger etkinliğinde Avon tarafından hediye edilen yeni 3D dolgunlaştırıcı rujlarını sizlerle paylaşmak istiyorum.
Yeni ultra color dolgunlaştırıcı ruj serisi içeriğinde ki retinol ve kolajen ile 2 haftada dudakları %35 daha dolgun gösterdiğini vaat ediyor
2 hafta düzenli kullanmadığım için dolgunlaştırıcı özelliği konusunda fikrim yok ancak rujların formülleri itibari ile dudakları daha belirgin gösterdiğini söyleyebilirim
Avon rujlarını genel olarak başarılı buluyorum 
Renk seçenekleri de oldukça geniş
Avon temsilciniz yoksa sitelerinden de sipariş verebilirsiniz
Gelelim bu üç güzel renge:)



Kırmızı mor ve pembe tonlarında çok hoş üç rengi paketten çıkan renkleri oldu
Rujların yapıları yumuşacık
Sürümü kolay
Dudakları kurutmuyor
Kalıcılıkları orta dereceli
Dolgunlaştırıcı özelliği konusunda ise ıslak görünümleri ile dudakları olduğundan bir tık daha dolgun gösterdiğini söyleyebilirim ancak elbette ki kalıcı bir şey değil bu
Renk vermeleri güzel

Renklerin görünüşleri bu şekilde
Benim tarzıma en uygun renk Berry Cute oldu:)
Genelde koyu ve mor tonlarını seviyorum:)
Power Trip de kırmızı sürmeye cesaret edemeyenler için alıştırma rengi olabilir hafif güzel bir kırmızı
Heat Wave de çok tatlı bir pembe günlük olarak kullanıma en uygun renklerden birisi

Seri de 15 renk seçeneği mevcut hatta nude tonlarını incelediğimde çok beğendim
Bu ürünleri Avon online satış sitesinden yada Avon temsilcinizden alabilirsiniz


Bu güzel ürünleri için Avon ve #rengini_bul etkinliğine teşekkür ederim:)



2 yorum:

  1. berry cute hala favorim :-)))

    YanıtlaSil
  2. Bende Avon'un rujalrını oldukça başarılı buluyorum, bu rujalrınında özellikle ambalajları çok şıkmış..Berry Cute favorim olabilir bir renk :)

    YanıtlaSil