21 Ekim 2015 Çarşamba

KOZMELA.COM | JANE İREDALE | YOUNGBLOOD | ESSENCE | SİGMA

Merhaba

Sevgili Buket ve Ebru'nun düzenlemiş oldukları #rengini_bul Blogger etkinliğinde Kozmela nın birbirinden güzel hediyelerini sizlerle paylaşmak istiyorum.

Sponsorlar yazımda da belirttiğim gibi Kozmela Türkiye'nin en fazla ürünü bünyesinde bulunduran online alışveriş sitelerinden birisi
Yaptığım birkaç alışverişimde de her zaman memnun kaldım
Özellikle ülkemize ilk kez kendilerinin getirdiği markalar ile de ön planda
Mineral makyaj ve renkli kozmetik anlamında da bir çok marka ve ürünü Kozmela da bulabilirsiniz
Geçelim bizlere neler hediye ettiklerine ve yorumlarıma;



YoungBlood Pressed Mineral Rice Setting Powder

İlk olarak YoungBlood ın sıkıştırılmış sabitleyici pudrası ile başlamak istiyorum
Pudralar da aradığım özellik ince yapılı olması, yüzde ağırlık yapmaması ve altında ki ürünleri sabitlemesi
Şuana kadar kullandığım sıkıştırılmış pudralar arasında en ince yapılı olanı ve başarılı olanı diyebilirim
Ambalaj tasarımı güzel, çanta da taşımaya uygun ve YoungBlood markası hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka
Paketimden çıkan medium rengi de cilt tonuma uygu daha sonra light rengini de alabilirim
Çok güzel bir pudra uygulaması kolay, yüzde toz toz durmuyor
Göz altlarım da dahi rahatlıkla kullanabiliyorum
Çizgilere dolma yapmıyor yüze güzel bir ışıltı katıyor
Kalıcılığı ise gün boyu devam ediyor
Aşağıda görüntüsünü görebilirsiniz
Kesinlikle bu pudrayı çok beğendim 
Karma yağlı cildimde t bölgemi de gün içinde ki parlamalardan koruyor
Markanın aynı özellikle toz olan versiyonu da mevcut pres sevmiyorsanız toz seçeneğini değerlendirebilirsiniz
Pudra arayışınız varsa ve daha sağlıklı olarak mineral bir markadan kullanmak isterseniz kesinlikle bu ürüne bakmanızı öneririm.
Bir diğer güzel ürün ise artık Kozmela sitesinden de satın alabileceğiniz Essence in 06 numaralı Barely There ruju
Bulunduğu yerde Essence ürünlerine ulaşamayanlar artık Kozmela sitesi sayesinde tüm ürünlerine ulaşabilirler

Bu renk bende de olduğu için zaten favori rujlarım arasında :)
Yapısı yumuşak sürümü kolay
Dudakları kurutmuyor aksine güzel bir nem veriyor
Kalıcılığı orta
En güzeli de gül kurusu nude tonlarında ki rengi
Aşağıda ki harika rengini görüyorsunuz
Günlük kullanılabilecek en güzel renklerden birisi
Gece koyu göz makyajlarında da rahatlıkla kullanabilirsiniz
Fiyatları da çok uygun 
Essence stantlarında ve Kozmela sitesinden inceleyebilirsiniz
Essence Stay Natural Concealer

Essence ürünlerini fiyat ve performans açısından çok beğeniyorum
Daha önce kapatıcı ürününü denememiştim ama bu ürünü çok beğendim
Fırçalı ucu ile kullanımı kolay, yapısı ince
Göz altlarıma kullanıyorum ve çizgilere dolma çok minimal yapıyor diyebilirim
Hangi renk olduğunu bulamadım ambalajda yazmıyordu ama açık renk olduğunu düşünüyorum
Rengi çok güzel uydu cilt tonuma
Hem güzel kapatıyor hemde yoğun bir yapısı olmadığı için hafif ve aydınlık bir görüntü katıyor
Yüzümde yine kapatmak istediğim yerlere de bu ürünü kullanıyorum
Çok memnun kaldım uygun fiyatına rağmen bence çok başarılı tekrar alabileceğim bir ürün oldu:)
Essence ve Jane İredale de hayvanlar üzerinde test yapmayan markalar arasında bunları da belirtmek isterim.
Jane İredale Tantasia Bronzer 

Sizi bilmem ama ben bronzlaştırıcı krem kullanmayı seviyorum:)
Çünkü güneşin altında saatlerce yatarak bronzlaşmak bana göre değil
Zaten genel olarak esmer teni kendimde sevmiyorum
Bende bacak, kol ve yüzümün eşit renkte görünmesi için bronzlaştırıcı ürünlerden yardım alıyorum
Bu tür ürünler hem pratik oluyor hemde kısa süreli bronz görünmenizi sağlıyor
Yine mineral makyaj markalarından olan jane iredale in bu bronzlaştırıcı kremini de beğendim hatta 2016 yazında bolca kullanacağım:)
Gördüğünüz gibi ürün krem formunda içinde çok minik ışıltılar bulunuyor
Yaz ayları içinde çok güzel olacağını düşünüyorum
Kremi kol ve bacaklarda deniz ve terleme sonrası kullanabileceğiniz gibi normal kuru cilt üzerine de kullanabilirsiniz
Yüzde de aynı şekilde kullanım için uygun
Tüm yüze istediğiniz rengi elde edene kadar kullanabilirsiniz
Yada hafif görüntü için tek kat yeterli olacaktır
Üzerine makyaj uygulanabilir
Sadece yanak bölgenize allık gibi yada hafif bronz bir görüntü için de kullanabilirsiniz
İsterseniz fondöten içine de küçük bir miktar katarakta cildinize güzel bronz bir renk verebilirsiniz
Aşağıda dağıtılmış halini görüyorsunuz
Ben çok beğendim:)

Jane İredale Lip Gloss Chocoholicks Likit Ruj

Görüntüsü, ambalajı, renkleri gördüğünüz gibi çok tatlı bir palet:)
Hepimiz bu paletle aşk yaşadık sanırım:)
Palet içinde 4 adet gloss bulunuyor
İlk gördüğümde ruj diye düşünmüştüm ki keşke ruj olsaydı bu renklerde harika olurdu:)
Dört farklı aroma ve tadı bulunan bu glossları yanlışlıkla yeseniz bile bir zararı yok:) İçeriği bir o kadar temiz 
Palet içinden yine çok şık bir ruj fırçası çıkıyor
Ambalajlı dayanıklı çantada taşımaya uygun
Tasarımı gereği de dışarıda bile çok rahat kullanılacak bir ürün
Aşağıda ki fotoğrafta renkleri görüyorsunuz
Glosslar parlak yapıda ve orta dereceli renk veriyor
Dudakta biraz yapışkanlık bir hissi yaratıyor
Hepsini dudağımda göstermek isterdim ancak renkleri anlaşılmadığı için vazgeçtim
Uygularken hepsinin farklı bir tadı ve kokusu var bunu dudakta hissediyorsunuz
Hatta biberli olanı sürdüğümde dudaklarımın yandığını hissettim:)
Aşağıdan yukarı renklerin isimleri;
Chili pepper
Very Berry
Espresso
Blood orange

Dudakta kuruluk yapmıyor, nemlendirmesi yeterli, kalıcılığı birkaç saati geçmez
Günlük olarak çantada taşıyıp pratik bir şekilde kullanıyorum


YoungBlood rujlarından Sheer Passion rengi ise ıslak bitişli içinde kırmızılık bulunan bir kahve rengi
Sürümü kolay yapısı yumuşacık
Dudakları çok güzel nemlendiriyor 
Çok aşırı pigmentli diyemem çünkü yapısı nedeniyle ıslak ve nemli görünümlü bir görüntü yaratıyor
Bu ruju da çok beğendim son günlerde severek kullanıyorum:)


Sigma fırçaları ülkemize getiren Kozmela göz fırçaları arasında en çok almak istediğim E25 Blending fırçasının küçük boyunu da denememiz için hediye etti
Zaten güzel bir indirim bekliyordum fırçaları almak için paketten çıkmasına çok sevindim
Hemen kullanmaya başladım ve çok beğendim
Göz makyajınızı tek bu fırça ile de yapabilirsiniz
İster tüm göz kapağına far sürmek için ister karıştırmak ve gölgeli makyaj yapmak için çok iyi
Kıl yapıları dağıtma için çok uygun
Temizlenmesi ve hızlı kurumasını sevdim

Bu güzel ürünlerle bizi tanıştıran Kozmela ve #rengini_bul etkinliği için Ebru ve Buket'e teşekkür ederim:)

Ürünlere ulaşabileceğiniz linkleri de ekliyorum;





Yeni ürünlerde görüşmek üzere:)




















1 yorum:

  1. ilk defa bir ruj paleti kullanıyorum hayatımda çantamda taşıyarak çok sevdim özellikle tatlarına bayıldım :-)))

    YanıtlaSil