19 Ekim 2015 Pazartesi

SERANEM NEMLENDİRİCİ EL BAKIM KREMİ

Merhaba

Kış aylarına ve günlük kullanıma uygun güzel bir el kremi ile sizi tanıştırmak istiyorum. Dermadolin markasına ait çok severek kullandığım Seranem nemlendirici el kremi yorumlarım için okumaya devam edin lütfen :)
Site bilgilerine göre ürün özellikleri şu şekilde ;

  • Kuru ciltli çocuk ve yetişkinlerde, el-yüz-boyun bölgesinin nemlendirilerek, onarılmasında ve korunmasında
  • Güneşin zararlı etkilerine karşı onarma
  • Akne tedavisi sırası ve sonrasında kuruyan deriye
  • Lazer veya peeling sonrasında
  • Deriyi çevresel etkenlere (soğuk, rüzgar, kuru iklim şartları, deterjan kullanımı) karşı onarmak ve korumak
  • Ayak kremi de olarak
  • Deride çatlak, kızarıklık, kaşıntı, pullanma olgularında
  • Karın bölgesinde olan gerginliği nemlendirerek azaltmak için gebelerde kullanabilir

İçeriği:
  • Seramid
  • Argan yağı
  • Doğal shea yağı
  • Zeytin yağı
  • Kayısı çekirdeği yağı
  • Provitamin B5
  • Gliserin
Kokusu yok denecek kadar az en azından hiç rahatsız edici değil
Yoğun formülü ile küçük bir miktarı bile elleri nemlendirmeye yetiyor
El üzerinde yağlı ve yapışkan bir his bırakmıyor
Ellerimi çok güzel uzun saatler nemlendirdiği için çok severek kullanıyorum
Çok kuru ciltler için de güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum
İçeriğinde ki doğal yağ bileşenleri ile el üzerinde ki kuruluğu ve tırnak kenarlarında ki kuruluğu iyileştiriyor ve ellerimi çok rahatlatıyor
Bu kremi genelde akşamları tırnaklarım dahil ellerime masaj yaparak kullanıyorum
Sabah hala ellerim nemli oluyor
Hem kış aylarının soğuk havaları hemde iş nedeniyle ellerim çok kuruyor ve bazı yerlerinde çatlaklar meydana geliyor
Bu ürünün bu sorunlarımı önleyeceğini düşünüyorum.
#guzelligimizannemizden ve #sultanvegizemileyazaveda etkinliği ile Dermadolin ürünlerim yedeklendi:) 
Şuana kadar tüm Dermadolin ürünlerinden memnun kaldım

Bu el kremini ve Dermadolin ürünlerini eczanelerden satın alabilirsiniz.




Güzellikle Kalın :)



1 yorum:

  1. Seranem el kremini bende çok severek kullanıyorum hem yapısı ağır değil hem de nemlendirmesi tatmin edici:)

    YanıtlaSil