21 Ekim 2015 Çarşamba

PASTEL'İN YENİ ÜRÜNLERİ İLE TANIŞIN | PASTEL NUDE EYESHADOW | PROFASHİON COLOR CORRECT CONTOUR SET | EYEBROW DUO | MATTE 556 GARNET RED | DAY LONG LİPCOLOR 09 | MOON LİGHT

Merhaba

#rengini_bul Blogger etkinliğinde Pastel tarafından hediye edilen ürünleri sizlerle paylaşmak istiyorum. En yeni ürünlerinden oluşan bu harika paketi görünce çok mutlu oldum:) 

Geçelim ürünler;
Pastel yeni çıkardığı bu ürünlerle herkesin beğenisini kazandı diyebilirim
Yenilikçi formülleri ve ambalajları ile de bu yıl çıkan ürünleri harika:)
Özellikle ürün performanslarına göre fiyatlarının uygunluğu da ayrı bir güzel yanı:)



İlk olarak Pastel'in Moon Light likit aydınlatıcısı ile başlamak istiyorum
Likit ve krem aldınlatıcı ürünleri toz ürünlere oranla daha çok sevdiğim için bu ürünü de çok severek kullanıyorum
Fırçalı aplikatörü ile uygulaması kolay
Kalıcılığı gün boyu devam ediyor
Fırça ve elle çok kolay uygulanıyor
Abartılı görünen bir görüntüsü yok, yüzde doğal bir ışıltı varmış gibi duruyor:)
Yüzde dağıtması kolay uygulama sonrası sabitlenmesi hızlı
Günlük ve gece makyajlarımda severek kullanıyorum
Tüm ten gruplarında güzel duracağını düşünüyorum
Aşağıda dağıtılmış halini görüyorsunuz
Bu gramajda bir ürün için çok uygun fiyatı da bir diğer güzel özelliği:)
Yazının sonunda satın alabileceğiniz linkleri eklemiş olacağım:)
Pastel'in mat rujları ile tanıştınız mı?
 Mat ruj serisinde ki 556 numaralı Garnet Red isimli mat kırmızı ruju ise tam kışa yakışır bir renk
Mat rujları zaten çok seviyorum bu renge de bayıldım:)
Dudakları kurutmayan formülü ile orta dereceli kalıcılık sağlıyor
Tek katta bile renk vermesi güzel
Bu mat serisine bakmanızı öneririm:)
Diğer ürünümüz ise iki haftadır her gün kullandığım kaş farı kiti :)
Açık orta ve koyu renk seçenekleri mevcut
Bende ki medium rengi ve tam kaşlarıma uygun bir renk gelmesi çok iyi oldu:)
İçince grilik bulunduran güzel bir kahve rengi tamda aslında kaş üzerinde kızıllık bırakmayan bir ton
Bir tarafı toz far diğer tarafı ise sabitleyici vax dan oluşuyor
Ambalaj tasarımı ve küçük oluşu nedeniyle çantada da taşımak içinde çok ergonomik
İçinde ki fırçayı ise kullanışlı buldum, genelde onu kullanıyorum zaten pratik oluyor:)
Toz far ile kaçlarımı belirginleştirip vax kısmı ile de tüm gün sabit kalması için üzerinden geçiyorum
Kaşlarda ki boşlukları güzel dolduruyor
Gün boyu kalıcı
Fiyatı da çok uygun bu ürünü de çok beğendiğimi söylemek isterim


Pastel'in yeni ürünlerden bir diğeri de bu güzel güz şekillendirme kontür kiti
Özellikle kontür, aydınlatıcı ve allık üçlüsünün tek palette olması çok pratik olmuş
Aşağıda renkleri görebilirsiniz
Bu renkleri yüz şekillendirmenin yanı sıra far olarak da kullanabilirsiniz
Yapıları yumuşak sürümleri kolay
Biraz tozutma problemi var
Renk vermeleri güzel kalıcılıkları orta
Kontür için olan sütlü kahve tonu hem modlaj da hemde bronzer olarak da güzel duruyor tabi hafif uygulamak gerekiyor
Aydınlatıcı kısmı ise bana biraz fazla beyaz far gibi geldi
İnce bir tabaka uygulayarak güzel dağıtmak gerekiyor
Allığı da beğendim kışın olmasa da yazın bronz tende bu ışıltıları ile güzel duracaktır
Uygun fiyatına rağmen bu paleti de başarılı buldum

 Bu yılki ürünlerinden en merak ettiğim Nude far paletini göstermek istiyorum
Palet 4 mat 4 ışıltılı tonlardan oluşuyor
Günlük makyajlara en çok takışan renkler diyebilirim
Ambalaj tasarımı güzel çantada taşımaya uygun
Farlar gramaj olarak büyük
İçinden çıkan iki uçlu far fırçası da bir hayli kullanışlı
Mat renklerin görünüşleri bu şekilde
Hafif tozutma yapıyorlar
Pigmentasyonları orta diyebilirim
Baz ile daha iyi bir sonuç almanız mümkün:)
Aşağıda da ışıltılı farları görüyorsunuz
Genel olarak farların yapıları yumuşak
Uygulaması ve dağıtması kolay
Kalıcılığı orta 
Far sayısına ve fiyatına göre başarılı bir palet olduğunu düşünüyorum
Pastel'in en meşhur ürünlerinden kalıcı mat likit rujları
Paketimden 09 numaralı şahane bir kırmızı renk çıktı
Bu rengi bende olduğu için uzun süre kullanım imkanım oldu
Yapısı yumuşacık, sünger aplikatörü ile sürümü kolay
Bir dakika sonra ruj dudakta matlaşıyor 
Kalıcılığı olarak evet güzel ancak birkaç saat sonra kuruyarak dökülme yapabiliyor
Tabi daha uzun süre pürüzsüz kalması için dudaklarınıza peeling sonrası kullanmanız önerilir
Bu 9 numara şahane bir kırmızı ama
Bu serinin çok güzel doğal nude tonları da mevcut

Son olarak ise iki adet oje de paket içinden çıktı fakat onları fotoğraflamayı unutmuşum
Birisi nude serisiniden 22 numara mocha rengi diğeri normal ojelerinden bordo renkli olanı
Ürünleri makyajlarda kullandıkça burada ve instagram da nasıl durduklarını paylaşacağım:)

Pastel'e bu güzel ürünleri için teşekkür ederim:)

Tüm ürünleri Pastel standı olan mağazalardan bulabileceğiniz gibi Pastel online satış sitesinden de alabilirsiniz

Detaylı bilgi ve satın alma için;









Yeni ürünlerde görüşmek üzere diyorum:)

































5 yorum:

  1. allık ve far paletine bayıldım:) özellikle allık paleti çok kullanışlı olmuş:)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. süper ürünler nude far paletine bayıldım ben de

    YanıtlaSil
  3. bütün ürünleri beğendim özellikle nude palet favorim .-))

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan kuzum ne güzel yazmışsın emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Hayranım şu ürünlere 😍 Özellikle daylong rujların bu kırmızı rengi gördüğüm en güzel kırmızılardan ❤ Keşke online olduğu kadar mağazalardan da rahatlıkla ulaşabilsek. Nude palet göz makyajına yeni başlayanlar için önerilebilecek en iyi paletlerden ancak son bir aydır Nude paleti arıyorum ve çoğu mağazadan çok az geldiğini ve kalmadığını duyuyorum 😟 Böyle güzel ürünler mağazalara daha çok dağıtılmalı 💖👍 Ürünleri güzel günlerde kullanmanız dileğiyle 🙋😊

    YanıtlaSil