8 Ekim 2015 Perşembe

RENGİNİ BUL BLOGGER ETKİNLİĞİ - BİR BUKET KOZMETİK VE HAYATI MAKYAJLA İFTİHARLA SUNAR :)

Merhaba

3 Ekim Cumartesi günü sevgili candan arkadaşlarım Buket ve Ebru'nun düzenlemiş oldukları Blogger etkinliğinin detaylarını sizlerle paylaşmak istiyorum.
Açıkçası burada göreceğiniz kareler bile bizim o gün ne kadar çok eğlenip güldüğümüzü anlatamaz. Baştan uyarmam gerekirse uzun bir yazı olacak ve genelde blog yazılarımı kendi duygularımı ve samimiyetimi katmadan yazarım çünkü burasını iş olarak görüyorum ancak bu yazımı arkadaşlarıma ithafen yazacağım :)

Taksim Feronya Otel de gerçekleşen #renginibul konseptli etkinliğin detaylarına geçelim öyleyse :)

Öncelikle böyle güzel bir organizasyona ev sahipliği yapan Feronya Otel ve çalışanlarına ve özellikle yetkili Yasemin Hanım'a teşekkürlerimi bir borç bilirim
Etkinlik için özel olarak hazırlanan toplantı salonu, çalışan görevlilerin ilgili davranışları, yiyecek ve içecek ikramlarının sunum ve özenli olması her şey mükemmeldi
Tekrar teşekkür ederim.


Gelelim etkinliğin kahramanları sevgili Buket ve Ebru ya
İkisini de uzun süredir hem Bloglarından hemde Youtube güzellik kanallarından takip ediyorum
Buketi daha eski tanıyorum tabi:)
Blog dünyasında ve sosyal medya üzerinde arkadaşlık kurmak ve bunu devam ettirebilmek aslında çok zordur
Kadınlar arası bir süreç ve rekabet olduğu için zamanla arada farklı sorunlar oluşabiliyor
Bende katıldığım davetlerde tanımadığım bir çok blogger ile tanışıyorum
Buket ve Ebru ile de tanışmamız da yine bir davet sonucunda oldu
İkisini de çok seviyorum ve içtenlikleri en çok sevdiğim yönleri :)
İki iyi arkadaş hatta dost böyle güzel bir projede beni de aralarında görmek istediklerini belirttikleri zaman çok sevindim ve gurur duydum:)
Bu tür organizasyonları iki kişinin yapmasının kolay olduğu kadar zor ve olumsuz yönleri de bir hayli fazla
Buket ve Ebru el ele vererek 1 ay gibi kısa bir sürede harika bir iş çıkardılar 
En önemlisi bunun bir iş birliği projesi olduğunu bilerek hem kendilerine, hem otele, katılımcı bloggerlara ve destek olan firmalara karşı sorumluluklarını en iyi şekilde yerine getirdiler
Biz de verdikleri emeğin karşılığını ve önemini blog yazıları ile desteklemeye devam edeceğiz
Çünkü bu tür etkinlikler sadece yapıp bitmiyor. Sonrasında da çok yoğun çalışma gerektiriyor
Yani hem Ebru ve Buket hemde davetli bloggerlar olarak etkinlik sonrası çalışmalarımıza devam ediyoruz.
Bu tür etkinlikleri sizler sadece bizim size yansıttığımız şekilde görüyorsunuz ancak arkasında ki emeği ve çalışmayı anlatmam mümkün değil
Etkinlik detayları, mekan bulma ve düzenleme, iş birliği yapılacak firmalar ile sürekli iletişim halinde kalma, davetli listesi gibi bir çok ayrıntısı var
Üstelik blogger kimliğiniz dışında çalışan biriyseniz bu işler daha çok zorlayıcı olabiliyor
Kızlar her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüp organize ettiler
Ne kadar çok emek verip çalıştıklarına yakından şahidim:)
Fotoğrafta gördüğünüz gibi konsepte uygun her şey rengarenk
Balonlar, masa süsleri, kişiye özel ürünler gibi bir çok ayrıntıyı düşünmüşler
Etkinlik günü bende bu kadarını beklemiyordum her şey o kadar güzeldi ki :)
Bir gün öncesinden hazırlıklar başlamıştı otelde
Bizde erkenden otele giderek yardım etmek istedik ancak her şey hazırdı bile :)
Bize de bu güzel ve anlamlı günün keyfini çıkarmak kaldı
Tanıdığım arkadaşlarımı tekrar görmek tanımadıklarım ile tanışmak beni çok mutlu etti
Yorulmanıza, eğlenmenize ve gece gündüz bu gün çalışmanıza fazlasıyla değdi arkadaşlar elinize emeğinize sağlık:)

Bu yazımda size genel etkinlik gününü anlatmak istiyorum
Bir sonra ki yazım yada yazılarım sponsor olan değerli firmalarımız ile ilgili olacaktır.
Etkinlik videosunu da yüklendiği zaman buraya ekleyeceğim:)
Katılımcı blogger listesini de yazının sonunda bulabilirsiniz.
Diğer blogger arkadaşlarımın da bloglarını ziyaret ederek etkinlik yazılarını okuyabilirsiniz
#renginibul sayesinde çok güzel bir grup olduğumuzu düşünüyorum:)
Feronya Otel in bizler için hazırladıkları birbirinden lezzetli ikramları
Etkinliğin ana sponsoru olan Kozmela ile Makeup artist sevgili Gizem Akgüneş harika bir makyaj workshopu gereçekleştirdi.
Bilmeyenler için Kozmela.com sitesi Türkiye'nin en büyük ürün gamına sahip online alışveriş sitelerinden bir tanesi
Ülkemize yeni birçok ürünü ilk olarak Kozmela getirmiştir
Güzel mankenimiz de zorbeanne blogunun sahibi sevgili Buse :)
Kozmela kendi sitelerin de satılan mineral makyaj ürünlerini bizlere sundular
Etkinliğe gelerek siteleri ve ürünleri hakkında bilgiler veren Kozmela Güzellik Uzmanı Seda hanım'a teşekkür ederim.
Sponsorlar yazımda daha detaylı bahsedeceğim 
Makeup artist Gizem Akgüneş'i uzun zamandır instagram sayfasından takip ediyordum.Tanışmak bu etkinliğe kısmet oldu
Kendisi çok tatlı ve sıcak kanlı :)
Makyaj uygulamasında farklı teknikler ve ip uçları ile bizleri bilgilendirdi
Kozmela'ya ve Gizem hanıma teşekkür ederim.
Işıklardan makyajın son hali çok belirgin olmasa da biz çok beğendik Buseye de çok yakıştı

Psikoterapist Sayın Iraz Savun da bu güzel günde bizleri yalnız bırakmayarak keyifli sohbeti ile eşlik etti
Etkinliğin konseptine uygun olarak renklerin yaşamımızda ki anlam ve değerlerini anlattı
Hoş sohbeti, güler yüzü ile tanımaktan büyük keyif aldığım bir isim 
Kendisine de teşekkürlerimi iletiyorum.
Umuyorum ki tekrar görüşme fırsatı bulabiliriz:)


Bu güzel fotoğrafları çeken Simin Öktem den de bahsetmek istiyorum
Bizi o gün yalnız bırakmayarak saatlerce en güzel kareleri yakalamak için ayakta çalıştı
Onunda emeği çok büyük
Kendisi özel gün fotoğrafçısı yani doğum ve bebek fotoğraflarınız için hem işinde çok iyi hemde çok samimi birisini arıyorsanız Simin hanımı tavsiye ederim.
www.siminoktem.com sitesinden kendisine ulaşabilirsiniz.
Simin hanıma da verdiği güzel enerji ve fotoğraflar için çok teşekkür ederim.
Ebrucuğum, Buketciğim bu güzel gün ve organizasyon için tekrar tekrar teşekkür ederim.
Siz başlarken hep en iyisi olsun dediniz ve en iyisi oldu:)
Başarınız ve arkadaşlığınız ömür boyu devam etsin :)
Yeni ve daha bir çok çalışmada sizlerle olmak isterim.
Sizi seviyor ve çok öpüyorum:)

Katılımcı Blogger Listesi

















Etkinlik videosunu da izlemeyi unutmayın :)



Etkinlikle ilgili bir çok bilgiye instagram üzerinden #renginibul ve  #rengini_bul etiketleri ile ulaşabilirsiniz.

Güzellikle Kalın :)


































5 yorum:

  1. çok güzel yazmışsın canım eline sağlık :-))

    YanıtlaSil
  2. Way way way şahane olmuş ellerine sağlık arkadaşım yardımların için ayrıca çok teşekkür ederimmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım benim lafı bile olmaz :)

      Sil
  3. ağzına sağlık canım hep beraber çalıştık senin emeğin büyük öpüyorum

    YanıtlaSil