11 Haziran 2015 Perşembe

Dermalogica - #guzelligimizannemizden Blogger Etkinliği Sponsoru

Merhaba,

  Dermalogica ürünlerinin kalitesini ve cilt üzerinde ki kanıtlanmış faydalı etkilerini bilmeyen yoktur sanırım.
Dünya'nın önde delen dermokozmetik markalarından olan Dermalogica  #guzelligimizannemizden Blogger Etkinliğim için de yardım ve desteklerini esirgemedi.
Ebru hanım'a buradan tekrar teşekkürlerimi iletmek isterim.

Etkinlik kapsamında tüm blogger arkadaşlara cilt bakım ürünlerini armağan ettiler. Bir çok arkadaşım gibi ürünleri bende büyük bir merakla kullanmaya başladım ve sonuçlarını kısa süre sonra sizlerle paylaşacağım.

Bu yazımda ilk olarak Dermalogica markasını ve blogger arkadaşlarımın paylaşımlarını sizlere aktarmak istiyorum.

1986 yılında Amerika da cilt ve sağlık üzerine birçok eğitim ve ödül almış olan cilt terapisti Jane Wurwand tarafından Dermalogica kuruldu.
Jane bu yönde kendi eğitim sınıfını da kurarak bir çok profesyonel cilt uzmanlarına eğitim verdi.
Dermalogica ürünlerini sağlık için en faydalı şekilde üretir.
Cilt üzerinde geçici sonuçlar değil kalıcı ve etkin onarım ve bakım sağlar
Dermalogica ürünleri alkol, lanolin, mineral yağ, suni renklendirici ve parfüm içermez
Ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmez




Etkinlik kapsamında bizlere temizleyici gel, günlük nemlendirici ve peeling ürünlerini hediye ettiler.Yakında tüm ürünleri tek tek burada paylaşacağım.

Dermalogica ürünlerini anlaşmalı eczane yada online dermokozmetik satış sitelerinde bulabilirsiniz.



Dermalogica sosyal medya hesapları





Sevgili Özlemindünyasından ın yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
 Yüzünde sivilce lekeleri konusunda büyük değişim yaşadığını yazmış :)






Güzellikle Kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder